حواله ارز بانکی

حواله ارز بانکی چیست و به چه صورت می باشد؟

به یکی از روش های انتقال پول که در جهان از آن استفاده می شود سوئیف یا همان حواله ارز بانکی گفته می شود. در‌این روش فرستنده مبلغ را به حساب بانکی شخص یا این که کمپانی گیرنده که به کانال بین المللی متصل هستند منتقل می نماید

این روش انتقال همانند انتقال حساب به حساب داخلی می‌باشد با این تفاوت که انتقال پول طی ۲ تا ۳ روز کاری صورت میگیرد . و کارمزدی حدود ۲۰ تا ۳۰ واحد وجه ارسالی به وسیله بانک اخذ می گردد .

برای ارسال پول از روش کانال سوئیفت داشتن شماره حساب بانکی شخص گیرنده به همراه کد سوئیقت ( BIC ) واجب می‌باشد .

اسم فرد مالک و اسم بانک و همچنین و نام کشور مقصد حتما باید ذکر شود.

اطلاعاتی همچون نشانی بانک , نشانی سکونت شخص گیرنده وشماره تماس گیرنده هم در صورت وجود بصورت داده ها تکمیلی به وسیله بانک اخذ می گردد .

حواله های با مقادیری بزرگ از پرداخت های فردی معمولا از روش بانک های سرزمین امارات و ترکیه صورت می پذیرد و از نرخ مطلوب تری نسبت به حواله های فردی برخوردار هست .

حواله به کشورهای بزرگی مانند ایالات متحده و انگلیس به طور حواله داخلی هم قابلیت پذیر است , در‌این گونه حواله وجه به طور نقدی به حساب فرد گیرنده ریخته می شود , این حواله که اصطلاحا حواله سیاه اسم گرفته است بین ۳ تا ۵ روز کاری نیازمند زمان می‌باشد و دارنده این مزیت می‌باشد که حواله های بزرگ به طور یک‌سری تراز انجام پذیر بوده و فرستنده مبلغ هم به وسیله بانک و دولت آن مرزو بوم افراد محلی محسوب می گردد.

شرکت سلطان تجارت بازرگان انواع خدمات مرتبط با حواله ارزی و بانکی را برای شما انجام می دهد.برای انجام انواع خدمات بانکی و ارزی و همچنین ترخیص کالا خود همین حالا با شرکت  سلطان تجارت بازرگان تماس بگیرید.

ترخیص کار گمرک | حواله ارز از مرجع ترخیص کالا با ارز مبادله ای

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.