انواع بالابر های نوین مستحکم و کم صدا در شرکت آتیه بالابر

شرکت آتیه بالابر با سالها تجربه در زمینه ساخت انواع بالابر از قبیل: بالابر هیدرولیکی، بالابر تلسکوپی، بالابر عنکبوتی، بالابر زنجیری، بالابر کابلی، بالابر آکاردئونی و بالابر مفصلی می نماید که با آخرین متد روز دنیا بالابر ها ساخته شده و از بهترین متریال ها برای ساخت بالابر ها مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع بالابر های ذکر شده در دو نوع بالابر ثابت و متحرک موجود می باشند که هر کدام از این دو نوع بنا بر موارد مورد نیاز کاربرد مختص به خود را دارد. به عنوان مثال بالابر خانگی یکی از انواع بالابر های ساخته شده در شرکت آتیه بالابر می باشد که عمدتاً در خانه های دوبلکس تعبیه می گردد. عمده استفاده این بالابر ها برای راحتی جا به جایی ساکنین منازل می باشد تا دیگر نیازی به پیمایش پله ها نداشته باشند.

بالابر پله رو نیز از دیگر انواع بالابر های ساخت شرکت آتیه بالابر می باشد که غالباً برای جا به جایی افراد معلول، کم توان و یا سالخورده می باشد که از این بالابر برای پیمایش پله های ورودی ساختمان ها می باشد. همانطور که ممکن است دیده باشید برخی از خانه های غالباً ویلایی در بدو ورودی ساختمان دارای چندین پله می باشد که طی نمودن آن پله ها برای افراد سالخورده، معلول و یا کم توان قابل انجام نیست؛ لذا اقدام به تعبیه ی این گونه بالابر پله رو می نمایند  تا این افراد کم توان برای پیمایش پله ها احتیاجی به مساعدت کس دیگر نداشته باشند و خود اقدام به جا به جایی نمایند. البته از بالابر های پله رو در اغلب امکانی که پله دارد قابل نصب است. مانند خانه های دوبلکس، پله های اداراتو سایر اماکنی که ممکن است دیده باشید.

بالابر بیمار بر از انواع دیگر بالابر های ساخت شرکت آتیه بالابر می باشد که از آن برای جا به جایی بیمارانی که متلقاً قادر به جا به جایی نمی باشند مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه استفاده از آن نیز بدین نحو است که بیمار را بر روی تشکچه این بالابر قرار میدهند و پس از سفت نمودن کمربند های موجود، با استفاده از جک بالابر بیمار را جا به جا می نمایند.

بالابر مغازه ای نیز از محصولات پر فروش شرکت آتیه بالابر می باشد که از آنجایی که ابعاد کوچکی دارد قابل نصب در مغازه های کوچک نیز می باشد. این نوع بالابر غالباً از گونه بالابر های هیدرولیکی می باشد که البته بالابر وینچی نیز به سفارش مشتری ساخته می شود. با استفاده از این بالابر دیگر نیازی به آمد و شد کارکنان مغازه از پله ها نیست و انواع کالاهای موجود در مغازه که ممکن است در طبقه ی دیگر مغازه دپو شود و یا به فروش رسد با بالابر جا به جا می گردند.

بالابر ساختمانی یکی از محصولات شرکت آتیه بالابر می باشد که از نوع بالابرهای ثابت است که سیستم حرکتی آن از نوع وینچی می باشد. این بالابر در ساختمان های در حال ساخت نصب شده و در اوزان مختلف از قبیل 300 کیلوگرم، 500 کیلو گرم، 700 کیلو گرم و یک تن به بالا قابل سفارش می باشد. عمده کاربرد این بالابر که ممکن است شما در ساختمان های در حال ساخت دیده باشید برای جا به جایی مصالح و ابزار کار کارکنان می باشد و از این بالابر به هیچ وجه برای جا به جایی نفر قابل استفاده نمی باشد.

استاکر از دیگر محصولات آتیه بالابر می باشد که به نام لیفتراک دستی نیز شناخته می شود. از این بالابر برای جا به جایی اقسام کالا مورد استفاده قرار می گیرد. عمدتاً نیز در انبارهای کالا مورد استفاده قرار می گیرد. و البته که انبارهایی که دارای راهروها و قفسه هایی نزدیک بهم است چرا که عرض استاکر کم است و با سایر دستگاه هایی که چنین فعالیت هایی انجام می دهند نظیر لیفتراک اصلاً قابل مقایسه نمی باشند.

همانطور که می دانید عوامل مختلفی بر روی قیمت تمام شده ی بالابر موثر است. نوع مکانیزم بالابری، حداقل و حداکثر توان بالابری، طول کابل وینچ، کیفیت ترمز های ضد سرقت در بالابرهی زنجیری همگی بر روی قیمت تمام شده ی بالابر موثر است. از طرفی برخی از اجزای بالابری امکان ساختش در کشور نبوده و یا بسیار هزینه بر و یا طولانی مدت است، به همین دلیل این اقلام از خارج کشور تامین می گردد. به موجب همین علل یاد شده ، قیمت ارز نیز بر روی قیمت تمام شده نقش مستقیم را ایفا می نماید. از آنجایی که قیمت ارز در کشور ثبات نداشته، لذا شما مشتری گرامی می توانید با شماره های مندرج در سایت آتیه بالابر تماس حاصل فرموده و ضمن اطلاع از قیمت روز، از نظر کارشناسی متخصصان شرکت برای انتخاب هر چه مطلوب تر بالابر به شما کمک می نماید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.