قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول در فصول سال:

قیمت تور استانبول در بهار برای مسافران ایرانی به خاطر  تعطیلات نوروزی قیمت  بالایی دارد. تعطیلات نوروز  برای تور استانبول و آژانسها  معمولا بازار خوبی است  زیرا تقاضا برای  تور استانبول زیاد است. و قیمت هم بنا در خواست زیاد بازار  معمولا بالاست  اما در هر صورت قیمت تور استانبول از قیمت تور کیش ما ارزان تر است.تور استانبول در بهار  طرفداران زیادی دارد.   تور استانبول + قیمت  در نوروز از سوالهای همیشگی مسافران ایرانی است.

در تابستان گردشگران از سراسر دنیا به استانبول سراریز می شوند. تعطیلات تابستانی با آب و هوای گرم  پذیرای مسافران ایرانی است. استانبول خیل عظیمی از گردشگران از سراسر دنیا در تابستان دارد. مسافرانی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی و آمریکایی در این فصل به استانبول می آیند. شما می توانید با مردمانی با زبان ها و فرهنگ های مختلف آشنا شوید. یکی از جذابیت های تور استانبول  در فصل تابستان این است که اوقات خوشی را با دیگر مردم داشته باشید. قیمت تور استانبول در تابستان برای ایرانیان مناسب در برابر دیگر کشورهاست.

پاییز فصلی زیبا برای مسافرت است. استانبول در فصل پاییز دارای هوای بسیار خوبی است.قیمت تور استانبول در پاییز نسبت به فصل های دیگر بهتر است. هجوم مسافران در این فصل کاهش پیدا می کند. شما با فراغ بال بیشتری میتوانید به دیدن جذابیت بپردازید.

استانبول د ر فصل زمستان جذاب تر از دیگر فصول سال است. این فصل سرد عالی برای مسافرت در ایام تعظیلات کریسمس است. درتعطیلات زمستانی تور استانبول مقصد کشورهای مسیحی نشین است. و همچنین تورهای این فصل مورد استقبال بسیاری از همو طنان ما است.شایان ذکر است قیمت تور استانبول در زمستان از تخفیف های ویژهای برخوردار است.

قیمت تور استانبول در ماه های سال:

در ماه اول سال تور استانبول نوروز مورد توجه توریست های ایرانی است .این ماه از سال تعطیلات نوروز ایرانی شروع می شود. قیمت تور استانبول در فروردین ماه قیمتی مناسب نسبت به دیگر تورهای ایرانی دارد.روی تورهای لحظه آخری در این ماه نمی توانید حساب کنید . تورهای دقیقه نود تورهای نوروزی استانبول کم است.

قیمت تور استانبول در اردیبهشت ماه رو به رشد است.  تورهای لحظه آخری در این ماه از سال تا حدی مورد توجه هستند. تور استانبول در خرداد ماه به علت شروع امتحانات مدارس با استقبال کمتری مواجه است. شما می توانید از تور های دقیقه آخر این ماه استفاده کنید.قیمت تور استانبول در خرداد ما گزینه خوبی برای توری ارزان و کم هزینه است.

در تیر ماه استقبال از تورهای ترکیه افزایش پیدا میکند. تبلیغات تورهای استانبول در این ماه رو به افزایش است. قیمت تور استانبول در تیر ماه  نسبت به ماه های بهار بیشتر می شود و تورهای دقیقه نود رشد کاهنده دارد.همچنین در مرداد ماه که از فصل های تابستانی و تعطیلاتی  است. تورهای استانبول طرفدارانی بسیاری دارد. شایان ذکر است قیمت تور استانبول در مرداد ماه کمی افزایش پیدا می کند. و تور های دقیقه نودی در مرداد ما ه کاهش پیدا می کند.

در پایان تعطیلات تابستانی ایرانی ها در جستجو استفاده بهتر از باقیمانده تعطیلات خود هستند.شهریور ماه اوج سفرهای مسافران ایرانی است. لازم به ذکر است تورهای استانبول در این بین مورد توجه عموم مردم هستند. قیمت تور استانبول در شهریور ماه نسبت به تمام ماه ها  قیمتی بیشتر دارد. و ترافیک تورهای استانبول در شهریور ماه به اوج خود می رسد. شهر استانبول در این ماه پرهیجان و تب دار است.

آیا قصد مسافرت با تورهای خارجی دارید؟

قابل توجه گردشگرانیکه به دنبال توری ارزان با امکانات ویژه هستند.

اگر میخواهید سفری مقرون به صرفه داشته باشید پیشنهاد تیم فیکس تراولز تور استانبول در ماههای پاییز و زمستان است . قیمت تور استانبول در فصل های سرد تخفیف های ویژه دارد.

قیمت تور استانبول در مهرماه کاهش چشم گیری دارد. شایان ذکر است تورهای دقیقه نود در مهر ماه بیشتر از ماه های دیگر است..

 

در ماه آبان شمار مسافران تورهای استانبول رو به رشد است. اگر قصد سفر در چنین ماهی دارید زودتر اقدام کنید زیرا تورهای لحظه اخری در این ماه پیدا نخواهید کرد. در ماه آذر قیمت هتل ها  ارزان است . و همچنین قیمت تور استانبول در آذر ماه فوق العاده مناسب است .برای دیدن اطلاعات کامل تورهای خارجی و داخلی به سایت فیکس تراولز معتبرترین سایت اطلاعاتی تور مراجعه کنید.

 

مراکز خرید  از دست ندادنی استانبول کجاست؟

بازارهای قدیمی در استانبول کجاست؟

kapali carsi از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان است. این بازار خیلی بزرگ و مساحتی 31000 متر مربع دارد. برای افرادی که سرش درد میکند برای پیاده روی طولانی خیلی عالی است. البته همراه قدم زدن میتونید به تماشای قالی و فرش های پر نقش ونگار مشغول باشید. توی این بازار کالاهای از قبیل ادویه جات ، چای، فانوس ، لباس و هر چی که بخواهید پیدا میکنید.

 

حراجی های استانبول کجاست؟

olivium از حراجی های معروف است. در روزهای سه شنبه میتونید به این حراجی سر بزنید. برای رفتن به این حراجی میتونید از ترموا استفاده کنید. ودر این بازار و طبقات متفاوت آن اجناس ارزانی پیدا میکنید.

 

خیابان های استقلال ، جمهوریت و  روملی از خیابان های معروف استانبول است. بهترین مراکز خرید در این خیابان ها گنجانده شده . پاساژ اطلس ، مرکز خرید کاپیتول از مراکز خرید مشهور است با سر زدن به آن از خرید خود پشیمان نمیشید.

 

آب و هوا استانبول در چه وضعی است؟

آب و هوای استانبول مرطوب و نیمه گرمسیری است. استانبول در فصول مختلف بارندگی داد. در فصل پاییز به علت تغییرات آب و هوایی هر نوع لباسی باید به همراه داشته باشیم.در فصل زمستان آب وهوای استانبول سرد و لباسی زخیم باید بپوشید.استانبول به علت وسعت زیادی که دارد هر نقطه از شهر دارای آب و هوایی متفاوتی است. اگر در نقطه ای از استانبول هوا بارانی باشد در نقطه دیگر از شهر هوا آفتابی است.

 

آب و هوای استانبول در پاییز بسیار عالی است . بسیاری از گردشگران این زمان را برای تور استانبول انتخاب میکنند . استانبول در پاییز هوای بارانی دارد. درجه هوا کاهش پیدا میکند . در طول روز هوا ابری است و شب های مه آلود دارد. در فصل زمستان هوا سرد و مرطوب است . زمستان استانبول بارندگی های شدید و شب های یخبندان دارد.

 

نحوه  جستجوی قیمت تور های استانبول در گوگل

طبق  آماری که ما داریم قیمت تور های استانبول به ترتیب زیر در گوگل سرچ می گردد و تمامی ایرانیان کلمات  زیر  را جستجو کرده اند.

 

اکثر مردم ومسافران ترکیه شهر استانبول همیشه در گوگل دنبال قیمت تور استانبول هستند. و کلمات مشابهی به ترتیب زیر را سرچ می نمایند:

 

 

قیمت تور استانبول تابستان 98 - بیشترین سرچ در  تابستان  را داشته است

قیمت تور استانبول تابستان - واقعا بهترین فصل برای تورهای استانبول بوده.

قیمت تور استانبول نوروز - بهترین  ایام در نوروز  برای مسافران ایرانی متصور هستیم. زیرا تمامی ایرانیان از سراسر جهان سعی  مسکنند اقوام  و فامیل خودشان را در ایام عید در ا ستانبول  ببینند.

قیمت تور استانبول خرداد - خرداد بعد از فصل امتحانات بهترین زمان برای رهایی از خستگس  سالینه اس براس سفر به استانبول است.

قیمت تور استانبول هتل 5 ستاره- این کلمه زیاد سرچس نداشته  فقط برای افراد متوسط به بالا مثمر ثمر بوده است

قیمت تور استانبول پاییز - معمولا ماه اول پاییز سفر های خوبی به استانبول وجود دارد و از  قیمت های پایین و افردار و تور دقیقه نود زیاد می توانید پیدا کنید

قیمت تور استانبول اردیبهشت - در این ماه مسافران کمی برای  استانبول از ایران وجود دارد. فصل  امتحانات ،خانواده ها در گیرند.

قیمت تور استانبول از مشهد - معمولا  از  مشهد سفری برای استانبول وجود ندارد یا اگر است خیلی کم بوده در حال حاضر تورها بیشتر از تهران و تبریز انجام می شود.

قیمت تور استانبول از اهواز - شهری   که ممکنه در بعضی از فصول سال  تور استانبول  نمایشگاههی و یا تفریحی بتونید پیدا کنید

قیمت تور استانبول از تبریز: ------ جزو آمار سرچ بالا از تبریز برای استانبول  وجود دارد معمولا در هر  روز می توانید بلیط و یا تور تهیه نمایید

قیمت تور استانبول از شیراز---- آمار سرچ کمی داره  اما برای مسافرت خیلی عالیه ممکنه در  آینده نزدیک از استانبول برای شیراز تور های  زیادی را ببینیم

قیمت تور استانبول از اصفهان ---تور در اصفهان  برای استانبول با  نوسان زیادی همراه است.

قیمت تور استانبول از ارومیه- همیشه شهرهای مرزی قیمت مناسبی برای تورهای استانبول دارند که ارومیه هم از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت تور استانبول از تهران-- این کلمه بعد از تور  استانبول و قیمت تور  بالاترین جستجو را داراست

قیمت تور استانبول امروز-- برای کسانی  مورد استفاده قرار می گیرد که دنبال  بلیط و تور برای کارهای فرس ماژور هستند.

قیمت تور استانبول از کرمانشاه-- معمولا خیلی کم انجام می شود و قیمتی و سایت مرجعی در این زمینه وجود ندارد.

قیمت تور استانبول ارزان - همیشه مشتری ها دنبال تور ارزان استانبول هستند. کلمه شاخصی می باشد.

آخرین قیمت تور استانبول- خیلی کم اتفاق می افتذ این کلمه سرچ داشته باشد.

آخرین قیمت تورهای استانبول

اخرین نرخ تور استانبول

قیمت تور استانبول با هتل 5 ستاره: هتل های پنج ستاره هتلهای گرانقیمتی هستند پس مواظب باشید از  آژانسها در این زمینه خدمات بهتری بگیرید

قیمت تور استانبول با پرواز ترکیش - معمولاا پرواز ترکیش هر روز برای ایران تور و بالعکس مسافر دارد.

قیمت تور استانبول با پرواز ماهان- نمیتوان  استانبول را بدون  پرئاز ماههان و یا هواپیمایی دیگر ایرانی تصور کرد

قیمت تور استانبول با پرواز ایران ایر -  ایران ایر جزو بزرگترین شرکت هواپیمایی و از قدیمیترین شرکت  هواپیمایی  ایران می باشد

استانبول جواهر ترکیه یا جواهر جهان؟

وقتی صحبت از تور استانبول و یا شهر استانبول می شود

همه فکر می کنند استانبول فقط مقصد گردشگری است، استانبول جواهر گردشگری جهان می باشد.

گردشگری در استانبول از مهمترین دلایل سفر به استانبول است. یکی از برجسته‌ترین موسسات آموزشی در ترکیه دانشگاه فنی و بین المللی استانبول است . این دانشگاه افراد زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

دانشگاه حاجت تپه نیز یکی از دانشگاه‌های رتبه اول ترکیه  با مدارس پزشکی است.

آن زمان که شب هنگام وارد حریم هوایی کشور ترکیه شدید و پس از آن بر فراز شهر استانبول قرار گرفتید اگر از پنجره به پایین نگاه کنید استانبول را میبینید که مانند زمرد می درخشد.

خبری که در راس خبرهای جهان قرار گرفت خبر افتتاح بزرگترین فرودگاه جهان در استانبول ترکیه بود که به تیتر یک روزنامه ها و خبرگزاریهای مشهور دنیا مبدل شد.

یکی از این خبرگزاریها خبرگزاری معروف یورونیوز (euronews) بود .

این کانال و خبرگزاری بطور کامل این اتفاق را تحت پوشش قرار داد.

و اما فرودگاه جدید استانبول:

فرودگاه جدید استانبول همزمان با پنجاهمین سالگرد جمهوری ترکیه در 7 آبان 97 توسط رجب طیب اردوغان افتتاح شد.

این فرودگاه دارای 6 باند پرواز و 3 پایانه میباشد و به شاه راه اتصال اروپا و آسیا و آفریقای شمالی مبدل خواهد شد.

فرودگاه جدید استانبول برای سرویس دهی به 200 میلیون مسافر در سال ، از فناوری پیشرفته در فرآیند کنترل پاسپورت مسافران، استفاده میکند .

ترکیه و تمام شهر های آن از پرطرفدارترین مناطق توریستی دنیا به حساب  می آیند این محبوبیت نه فقط به خاطر مکان های دیدنی ترکیه و استانبول است بلکه غذاهای متنوع و بسیار لذیذ (10 تا از بهترین خوراکی ها در استانبول)، مکان ها و بازارهای خرید جذاب و مردمان دوست داشتنی و مهمان نواز ترکیه بر محبوبیت و جذابیت آن افزوده است . بهترین کافه ها در استانبول به آسانی در دسترس شما هستند . بهترین کافه های روباز در استانبول هستند. شاید خواندن مقاله استانبول کجا بمانیم بتواند به شما کمک شایانی کند.

  • حقایق آشکار در مورد استانبول

در این مقاله شما را به طور کلی با تاریخ، پول، گردش، اینترنت و غیره  در رابطه با استانبول آشنا خواهم کرد.

در این مقاله حقایق کوتاه درباره استانبول باید بدانید. حقایقی که تا بحال در مورد استانبول نمی دانستید.

  • 1- تاریخچه استانبول

در واقع می توان گفت استانبول از شهرهای بزرگ بندری جهان است و صد در صد شهری استراتژیک و قدرتمند از نظر اقتصادی، توریستی و شهر تمدنهای تاریخ بشری و بزرگترین شاهراه حیاتی و فرهنگی  شرق و غرب جهان است.

مرز شرق و غرب دنیا، مرز شرق و غرب تمدن ها،مرز صلح و آرامش و مرز جنگ و خونریزی بوده است.

وقتی صحبت از استانبول میشود همه حکومت روم و عثمانی و جنگ این دو امپراطوری را بزرگ جلوه می دهند.در حالی که استانبول چیزی فراتر از تاریخ جنگهاست.

در تاریخ، استانبول پایتخت روم، بیزانس، لاتین و امپراتوری عثمانی بوده است . اما هنوز این شهر پایتخت ترکیه نیست.

جابه جایی پایتخت ترکیه از قسطنطنیه به آنکارا در زمان تشکیل جمهوری ترکیه اتفاق افتاد  و جمهوری ترکیه نام ارزانترین تور استانبول نوروز 99 را به استانبول تغییر داد.

آنکارا پایتخت ترکیه است.

  • 2-ارز ترکیه

پول محلی ترکیه لیره ترک (TL) است. ارزی که در تمامی نقاط اروپا و آفریقا و در کشورهای آسیای میانه و بیشتر در ایران خرید و فروش می شود. و ارز بین اروپا و آسیا همیشه در  یک جای اقتصاد جا گرفته است.

با گردشگری در استانبول می توانید بهترین هدیه ها را از معروفترین مراکز خرید بر حسب بودجه خود و پولی که در اختیار دارید تهیه کنید.   از بهترین مراکز خرید استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در پارک و مرکز خرید ایستینیه این مرکز هم دارای بخش‌های سرپوشیده و هم فضای باز است. بخش فضای باز دارای یک پارک مرکزی سبز است و به خرید خیابانی می‌پردازد. با اجاره اتومبیل در استانبول نیز خودتان می توانید در خیابان های استانبول چرخی زده و بهترین مراکز باب میلتان را پیدا کنید.

  • 3-خودپرداز و مبادله نقدی در استانبول

نقاط ضعف در استانبول بسیار کم است.

اکثر ماشین ها کارت هایی دارند که می توانید هزینه تاکسی را با آن پرداخت کنید یا متروبوس و قطار و کشتی های مسافربری.

خود پردازهای زیادی هم در همه جای استانبول به وفور وجود دارند که شما می توانید نیارز های مالی خود را از خود پردازها برطرف نمائید.و همچنین بسیاری از مغازه ها  دلار، استرلینگ و یورو و خیلی پولهای معمول بازار را قبول می کنند.

  • 4- انعام در رستورانها و بار های استانبول

اگر چه اجباری نیست، قانون مشترک درباره تمامی رستورانها این است که حدود 10 درصد از قیمت صورتحساب را هنگام ترک در رستوران ها  انعام بگذارید. و در واقع نوعی نیشگون گرفتن تلقی می گردد.

پنج رستوران برتر شهر استانبول بهترین غذاها و با کیفیت ترین آنها را طبخ می کنند. البته رستوران خوب در استانبول زیاد است . رستوران پارک سمندان و رستوران تورکواز گورمه از دیگر رستوران های محبوب استانبول است.

  • 5- مکانهای محبوب اکثر توریستها در استانبول

بیشتر کسانی که به استانبول می روند.حتما میدان تکسیم استانبول را بیشتر از هر جایی می بیینند چون هم رستورانهای استانبول و برترین مراکز خرید استانبول در این مکان  بیشتر از مکانهای دیگر در دسترس عموم  می باشد.

از جمله بهترین کافه‌های روباز در استانبول می توان به اسکله قایق و Corlulu و  Katmerler نام برد.

خیابان استقلال در استانبول، در یک روز تعطیل آخر هفته حدود سه میلیون نفر بازدید کننده داشت . در طول این خیابان فروشگاه های موسیقی ، کتاب فروشی ها ، گالری های هنری ، سینما ، تئاتر ، کتابخانه ها ، کافه ها ، بارها ، خانه ها، بوتیک ، کاباره هایی با موسیقی زنده و رستوران به جشم میخورند.

کاخ بلاکرنای در ساحل سلطان مهمت واقع شده است و تنها 10 دقیقه با مهمترین مکانهای استانبول (مسجد و موزه ایا سوفیا و موزه قصر تاپکاپی) فاصله دارد.

محله Ortakoy اورتاکوی در استانبول نیز دارای تعداد زیادی کافه تریا و خانه چای در اطراف و در نزدیکی آب یا در کوچه ها است و همچنین تعدادی رستوران ، کافه ، فروشگاه کوچک و بازار نیز دارد .

.

تور استانبول

تور استانبول چه جذابیتی برای گردشگران دارد که تا این اندازه محبوب شده است؟

کشور ترکیه یکی از زیباترین و توریستی ترین کشورهای دنیا است و تورهای گردشگری معروفش چون تور استانبول,تور آنتالیا,تور آلانیا و تور ازمیر به دلیل جذابیت های فوق العاده خود بسیار پرطرفدار و محبوب هستند.

تور استانبول  یکی از بهترین و محبوب ترین تور های ترکیه است و هرسال شاهد هجوم گردشگران زیادی به این استان زیبا هستیم .

استانبول در برخی فصول سال خیلی شلوغ و سرشار از گردشگران است در ماه هایی که هوای استانبول خوب و لذت بخش است استانبول پر از گردشگران و مسافران است .استانبول آب و هوایی چهار فصل و متنوع دارد که بهار و پاییز آب و هوایی مناسب و دل پذیر دارد و تابستان با اینکه هوا کمی گرمتر است ولی زمانی مناسب برای تماشای مکان های دیدنی و لذت بردن از یک تور کامل و همه جانبه است .

در فصل زمستان هوا در استانبول سرد و خنک است و به همین دلیل استانبول نسبت به بقیه سال خلوت تر است و برای کسانی که به هوای بارنی و برفی علاقمند هستند و از ورزش های زمستانی لذت می برند می توانند یک تور جذاب با هزینه ای مناسب داشته باشند .

مکان های استانبول که دیدن آنها را روح تان را نوازش می دهد !!

استانبول مکان های دیدنی زیادی دارد واگر قصد یک مسافرت کوتاه به استانبول کرده اید بهتر است دیدن مکان های استانبول را اولویت بندی کنید.

ازمکان هایی که توصیه می کنیم حتما از آنها دیدن کنید مسجد آبی ,مسجد ایا صوفیه ,کلیسای چورای ,کاخ دولمه باغچه و موزهای بسیار زیبای استانبول  است .

کسب اطلاعات لازم درباره مقصد مورد نظر می تواند از بسیاری از نگرانی ها واضطراب های سفر بکاهد و با خیالی راحت به مسافرت و گردش پرداخت .

یکی از جامع ترین و کامل ترین منابع خبری در زمینه تورهای مسافرتی و تمامی نقاط گردشگری سایت فیکس تراولز است که در آن لیستی از تمامی قیمت تور های مسافرتی ,تورهای لحظه آخری و سایر اطلاعات لازم را مشاهده خواهید کرد و هم چنین از آخرین قیمت تورهای مسافرتی مطابق آخرین تغییرات روز نیز مطلع خواهید شد

منطقه گردشگری استانبول حتما ببینیم کدامند؟

بزرگترین مکانهای توریستی  در استانبول (ایا صوفا، کاخ توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول)،  این چهار تا مکان گردشگری زمان زیادی را از یک گردشگر در هنگام بازدید می گیرد.

چون واقعا شگفت انگیز هستند. اگر چه بسیاری از جاذبه های توریستی دریای مرمره و اژه در نزدیکی منطقه قدیمی شهر سلطان مهمت واقع شده است، منطقه ای خیره کننده ای از مناظر شگفت انگیز استانبول را نمایان می کند

ما در ادامه مقاله جاهای دیدنی استامبول را نام می بریم

  • 1-ایا صوفیا

گفته می شود زمانی که امپراطور بیزانس ژوستینیان برای اولین بار در سال 536 میلادی به کلیسای چورج بعد از اتمام ساخت کلیسا وارد شد، او فریاد زد: افتخار میکنم به خدایی که مرا به این کار ارزشمند سوق داد .” اوه سولومون، من شما را نادیده گرفتم!

ایا صوفیا یا کلیسای چورج (قبلا ” اسمش حجاب سوفیابود “) بیانگر  غرور فنی و معماری امپراتوری روم  در دنیای ثروت و تجملات آن زمان و توانایی های فنی امپراتوری رم  و نمادی در معماری بود.

ایا صوفیا بعد از  فتح قسطنطنیه توسط ارتش عثمانی تبدیل به مسجد و در قرن بیستم پس از به قدرت رسیدن مصطفی کمال آتاتورک در ترکیه به موزه تبدیل شد و فروشگاه توریستی سود آور برای ترکیه و استانبول گشت.

آدرس: ایا صوفیا میدانی سلطان احمد

تور استانبول

Addres: Aya Sofya Medanı, Sultanahmet

این اثر باستانی ابتدا توسط Mehmed Conqueror در قرن 15 ساخته شده است. امپراتوری عثمانی دراین قصر شکوهمند در کنار بسفر تا قرن نوزدهم سلطنت کرد. مجتمع عظیمی که نمایشگر خیره کننده ای از هنر اسلامی است با حیاط های باشکوه که با کاشی کاری که با کار دست نقاشی شده اند، با اتاق های مجلل که در حول این حیات قرار گرفته اند که همه توسط دیوارها و برج های محدود شده است.

مسجد زیبای سلطان احمد ، با معماری با شکوه خود از باشکوه ترین آثار استانبول است که امروز به عنوان مسجد آبی شناخته می شود. مسجد بین سالهای 1609 تا 1616 ساخته شده است . معماری این مسجد مجموعه ای از قبه ها است که به صورت هماهنگ در کنار هم قرار گرفته اند و در نهایت جلوه زیبای را به چشمان بیننده هدیه میدهد. در ابتدای ساخت این اثر دارای شش مناره بود اما به علت یکی بودن تعدا مناره هایش با مسجد الحرام  در مکه مورد اعتراض برخی از افراد به سلطان شد به خاطر همین سلطان احمد مناره هفتم را در این بنا ساخت تا مخالفت ها پایان گیرد.

توجه داشته باشید به علت اقامه نماز در مسجد سلطان احمد باید در هنگام بازدید از مسجد بدن خود را کامل بپوشانید .در قسمت ورودی سایت سلطان احمد به گردشگران دامن و مقنعه های آبی و کرم رنگ داده میشود .

  • 4- آب انبار باسیلیکا (basilica cistern)

این آب انبار در سال 532 میلادی برای تامین آب کاخ بیزانس ساخته شد. این آب انبار بر روی ستون های که در 12 ردیف 28 تایی ساخته شده است. نام این انبار از محلی که در آن ساخته شده است گرفته شده است . معماری رومی در این بنا بسیار مشهود است از جمله تراشکاری سر های مدوسا بر روی ستون ها و حکاکی چشم پرنده بری روی سنگ ها را می توان نام برد.

افسانه ها اینگونه روایت میکنند که مدوسا دختر چشم ابرو مشکی مغروری بوده است که دلباخته پسر زئوس بوده و رقیب عشقی آتنا  به حساب می آمده  از این رو آتنا موهای مدوسا را به مار تبدیل میکند  و از آن بعد هرکس چشمش به چشم مدوسا می افتاد طلسم شده و به هیولایی زنانه مبدل میشده . برج دختر در استانبول براساس همین افسانه ساخته شده است.

در گذشته در این آب انبار ماهی ها ی کپور پرورش داده میشد تا علاوه بر اضافه کردن زیبایی به این بنا ، آلودگی های آب را هم برطرف کند.

تور استانبول
  • 5-میدان هیپودروم (Hippodrome)

این بنا از آثار معماری به جا مانده دوران بیزانس است . ساخت این بنا در سال 203 میلادی آغاز شد و مکان مسابقات ارابه رانی و مرکز اجتماعات در زمان امپراطوری بیزانس بود. این مکان تفریحگاه پادشاهان رومی برای دیدن مسابقات اسب دوانی بود.

پس از فتح استانبول توسط امپراطوری عثمانی این مکان به مانند گذشته مورد استفاده قرار نگرفت .

پادشاهان عثمانی علاقه ای به مسابقات اسب دوانی نداشتن و با مرور زمان از آن میدان با شکوه به ویرانه ای تبدیل شد.

در حال حاضر اثری از آن میدان و ساختار اولیه باقی نمانده اما با این حال میدان سلطان احمد بر اساس نقشه ها و اندازه های میدان هیپودروم ساخته شده است.

از آثار معماری به جا مانده رومی در این میدان می توان به تئودوسیوس ابلیسک  ، ستون ماری ، مجسمه های پورفیرئوس و آبنمای آلمانی را نام برد.

مکان : آت میدانی ، سلطان احمد

در این موزه مجموعه ای از آثار تاریخی ترکیه و سراسر خاورمیانه به نمایش گذاشته شده است.

سه مجموعه جداگانه در این موزه مورد بازدید مردم قرار میکیرد .

موزه ی شرق باستان؛ موزه اصلی باستان شناسی؛ موزه هنر اسلامی که هر یک در ساختمان های مجزا قار دارنند.

محل: پارک گولن، سلطان محمود

  • 7-بازار کاپالی چارشی

بسیاری از توریست های استانبول علاوه بر دیدن آثار و معماری جذاب استانبول علاقه ای فراوانی به دیدن مراکز خرید قدیمی دارند.

بازار کاپالی چارشی از بزرگترین و قدیمی ترین بازارهای استانبول است این بازار سرپوشیده اولین مرکز خرید جهان محسوب میشود که در سالهای 1498-1505 ساخته شده است معماری این بنا الهام گرفته شده از ایا صوفیا است.

محل: بیاض میدان، بیاضیت

  • 7- پل بسفر
  • 8- کاخ بلاکرنای ترکیه : کاخ بلاکرنای کاخ تابستانی امپراطوران روم بود. در سواحل دریای مرمره در جنوب کاخ سلطنتی قسطنطنیه ساخته شد.

اگر فرد ماجراجویی هستید به شما رفتن به پارک ایکستریم اونچر را پیشنهاد میکنیم.

استانبول و نکاتی که تابحال در مورد استانبول نمی دانستید؟

1- استانبول مرکز مد و لباس اروپاست.

اگر کسانی که فقط تور استانبول را برای مقاصد گردشگری لباس انتخاب می کنند باید بدانند  تمامی  برندهای معروف در جهان همه در استانبول شعبه دارند وبهترین مد لباس که در پاریس مد سال انتخاب می شود همه در ترکیه تولید و به کشورهای اروپایی صادر می شود . تقریبا 60 در صد لباس های موجود  در اروپا در کشور ترکیه تولید می شود.

2-دلایلی که  کشور ترکیه تولید کننده لباس اروپاست.

ارزان بودن کارگر ترکیه

استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود در تولید لباس

کیفیت بالای  تولید لباس

دستگاههای مدرن تولید لباس

صنایع مادر تولیدات پوشاک ساخت آلمان

متعهد بودن کارخانجات ترکیه

و استقرار کارخانجات تولید در شهر استانبول

3- استانبول دارای هزاران رستوران بار و دیسکوهای به سبک شرقی و غربی است.

اگر  توریستی به استانبول مسافرت می کند. دلایل خوبی برای تفریح و تخلیه فکری و استراحت دارد. زیرا که استانبول شهری است که می تواند با هر هزینه ای به رستوران و بار و یا دیسکو برود . و  از  روزها و شبهایی که در اختیار دارد به نحو احسن استفاده کند. شما با هر هزینه ای می توانید به رستوران بروید  با قیمتهای مختلف و نیاز های  شخصی مختلف پس  نگران هزینه ها نباشید.

رستوران پیمانه اوجکباسی از جمله رستورانی هایی است که به طور متوسط حدود 31 تا 183 لیر می توانید هزینه کنید.

رستوران ایکس (X Restaurant & Bar) استانبول و بار در طبقه بالای تپه تاریخی دنیز در Sishane واقع شده‌است .

یکی از محبوب ترین رستوران ها رستوران اولوس 29 است که در نزدیکی بسفر قرار گرفته است.

از بهترین رستوران های استانبول که می توانید طعم غذای اصیل ترکی را بچشید رستوران وای نات است که توصیه می کنیم حتما از آن دیدن کنید.

4- تور استانبول ارزان تر از همه تور ها در اروپاست؟

دولت ترکیه برای جذب توریست  تمامی سوخت هواپیمایی که به استانبول پرواز می کند را رایگان ارائه می دهد.

دولت ترکیه به تمامی هتلها یارانه می دهد.

دولت ترکیه به تمامی صنایع دستی  یارانه ارئه می دهد.

دولت ترکیه تمامی سرمایه گذاران را جذب  و با سرمایه 250 هزار دلار تابعیت می دهد.

5-هیچ صندلی آژانس مسافرتی به استانبول خالی نمی ماند.؟

به دلیل حمایت های فراوان دولت ترکیه از توریست تمامی  آژانسها در هر جای دنیا استانبول را مقصد توریستی و پکیج توریستی ارائه می دهند.

تور لحظه آخری استانبول تقریبا در همه کشورها برای استانبول همیشه موجود است.

6- تمام  مردم ترکیه از توریست سهم می برند.

تمام مردم ترکیه از توریستی که که به استانبول و یا شهرهای دیگر میروند سهم 100 درصدی دارند.

از کشاورز گرفته تا هتل دار تمامی زندگی مردم از درامد توریستی است.

3 برابر  بودجه کل کشور ما در آمد ترکیه از توریست است.

7- افتتاح کانال  تلویزیونی برای همه آزاد است.

در ترکیه بیشتر 380 کانال تلویزیونی موجود است.

تقریبا تمام شهرهای ترکیه کانال تلویزیونی مستقل دارند

کانال های تلویزیونی همیشه برنامه های خود  را به جذب توریست اختصاص می دهند.

8- شهرهای ساحلی ترکیه از شهرهای مهم گردشگری در جهان هستند.

شهرهای آنتالیا و آلانیا و کوش آداسی و بدروم از شهرهای مهم توریستی هستند.

در  شرق و غرب ترکیه  ساحل دریای سیاه و دریای مدیترانه محل جذب توریست ها از همه نقاط دنیا هستند.

9-استانبول بندری برای تبادل تجاری شرق و غرب دنیاست.

بله استانبول هم از شرق به دریا ارتباط دارد و هم از غرب.

کنستانتینیا ( به رومی) یا همان استانبول  تنها شهرجهان است که در دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد  و همچنین بزرگترین شهر ترکیه نیز میباشد .

قاره اروپا و آسیا توسط تنگه بسفر از یکدیگر جدا شده اند .

جنوب  و شمال استانبول به آسیا و اروپا وصل شده شهری که هم بخش اروپایی دارد و هم بخش آسیائی.

دریای اژه و مرمره محل اتصال دریای سیاه و مدیترانه است که بوسیله تنگه بسفر به هم وصل شده است.

10- استانبول ترکیه دومین  شهر توریستی اروپاست.

استانبول بعد از پاریس  دومین شهر توریستی اروپا ست و رقابت تنگاتنگی برای تبدیل شدن به شهر اول توریستی اروپا دارد.

 قیمت های تور استانبول نوروز 99 با فیکس تراولز باور نکردنی خواهد بود؟

ما سعی داریم قیمتهای تور لحظه آخری استانبول و تور استانبول نوروز 99 را  با آژانس هایی که واقعا چارتر کننده هستند در سایت قرار بدهیم .

برای دریافت قیمت های ارزان و تخفیف تور استانبول در کلیه فصول و ماه های  سال حتما باید در  سایت ثبت نام بکنید و اطلاعات خود را وارد نمائید. تا در قرعه کشی تورها شرکت داده شوید. به شما این اطمینان داده می شود. که هر ماه قرعه کشی تور انجام شود تا افراد بتوانند به راحتی  مسافرت رایگان به استانبول داشته باشند.

تور استانبول اسفند ماه 98 در  سایت قرار گرفته  شما می توانید تمامی قیمتها را در بالای  همین مطالب دریافت بکنید . توجه داشته باشید که تور ها معمولا چارتر و  از  آژانسهای که مجوز بند ب دارند در  سایت قرار دادیم.

تورهای استانبول نوروز از شیراز،تبریز،اصفهان،مشهد،تهران،ارومیه، کرمانشاه،اردبیل،زنجان،قزوین،کرج،کرمان،بندرعباس،سمنان،اهواز،

رشت،مازندران،کرج،کهکیلویه و بویراحمد،یزدو تمامی شهرهای کشور در پکیج آژانسها قرار دارد.

مطلب جدیدی که در سایت منتشر کردیم بالغ بر 5000 مطلب در مورد  استانبول هستش که با مراجعه به صفحه استانبول همه را یکجا می توانید ببینید.

تور های جدید استانبول از  آژانس های مختلف در  سایت قرار گرفته . شما می توانید در همین  صفحه و صفحه مقصد ها تمامی تور های گردشگری را ببینید. این تور ها از آژانسهای که در سایت ثبت نام کردند. ثبت گردیده و در هر ساعت بروز می گردد.

همکاری سایت فیکس تراولز برای بهبود قیمت تور ها بصورت رقابتی در سایت قرار گرفته است. هر آژانسی قیمتهای مختلف با تور های ارزان و هتل های پنج ستاره استانبول را در سایت فیکس تراولز قرار داده است که این امر باعث شده قیمت ها بصورت عادلانه و با هر نوع هتل در اختیار مشتریان ایرانی تور استانبول قرار بگیرد. پس هر نوع قیمت را از لحاظ ستاره و کیفیت تور بررسی نمائید.


تور ارزان استانبول

چرا  تور ارزان استانبول را مسافرها به تعداد زیاد جستجو می کنند؟

ترکیه از نظر بازدید توریست در جهان ششمین کشور پر بازدید به لحاظ شهرهای دیدنی آن همچون استانبول است . بنابراین می توان گفت همه دوست دارند. ترکیه را یکبار هم که شده ببینند . و گشت و گذاری در آن داشته باشند. طیف وسیع مردم برای مسافرت هزینه لازم را ندارند . اما درخواست کننده برای تور استانیول به نسبت تور های دیگر زیاد است.آژانس های مسافرتی هم به ناچار تور ارزان استانبول را جزو پکیج های تور خود قرار می دهند.

دلایل قیمت پایین تور برای تور ارزان استانبول در آژانسها:

1- اولین دلیل یارانه ای است که دولت ترکیه برای سوخت هواپیماهای خارجی و داخلی می دهد.

2- ترکیه کشوری است توریستی. و دولت ترکیه برای جذب توریست همه نوع امکانات فراهم کرده است.

3-استانبول هم شهر تجاری است و هم شهر توریستی.

4- وجود بازار های مختلف از هر نوع محصول در استانبول مثل پوشاک زنانه و مردانه و.....

5- استانبول رستورانها و کافه های زیادی برای گردشگری دارد.

6- امکانات ارزان اتوبوس و مترو در شهر استانبول

7-وجود آژانس هاس مختلف گردشگری خارجی در شهر استانبول.

8-مرز بین اروپا و آسیا و مرکز بین تمدن های آسیایی ، اروپایی، و آفریقایی

9-سرمایه گذاری آژانسها برای چارتر کردن هواپیماهای شرکت های مختلف.

دلایل ذکر شده و هزار دلیل دیگر می تواند باعث وجود پدیده ای بنام تور ارزان باشد که در برخی کشورها آنقدر شرایط توریستی فراهم است که تقاضا برای رفتن به آن کشورها زیاد می گردد. و آژانس های مسافرتی تمایل برای سرمایه گذاری در کشورهای مقصد می نمایند. و این دلیل رقابت و عرضه تور های ارزان می باشد.

تور ارزان استانبول را از کجا خرید کنیم؟

تور ارزان استانبول اگر در گوگل سرچ کنید ممکن است آژانسهای زیادی را ببینید که تور ارزان دارند و برای فروش با پکیج های مختلف قرار داده اند. اما اگر می خواهید تور ارزان بخرید. چند تا سئوال از فروشنده و یا آژانس بپرسید. 1- آیا تور استانبول شما چارتری است؟ 2- هتل محل اقامت هتل چند ستاره است؟ 3- هتل در کدام منطقه استانبول واقع شده است؟ 4- تور استانبول چند شب و چند روزه است؟ 5- آیا تور لیدر دارد. 6- آیا کسی در فرودگاه مسافران تور را راهنمایی می کند؟ 7- دلیل شما برای داشتن تور با کیفیت ارزان چیست؟

بررسی صحت تور استانبول ارزان؟

1-بعد از دریافت پاسخ از فروشنده تور شما می توانید یک جستجوی در گوگل داشته باشید.

2- هتل ها را ببینید چند ستاره هستند.

3- صحت گفتار فروشنده تور و آژانس را بررسی و مقایه کنید

4- آنوقت می توانید تور را خریداری کنید.

محبوبترین کلمات سرچ تور ارزان استانبول

در گوگل به شرح زیر در چند سال گذشته می باشد.

تور ارزان استانبول پاییز 99 -این کلمه با تاریخ های متفاوت در گوگل سرچ شده است و معمولا قیمت و ارزانی دارد و پایین ترین قیمت تور استانبول است

تور ارزان قیمت استانبول پاییز 99 -تور همراه با قیمت سرچ شده است.

تور ارزان استانبول پاییز- پاییز ارزان فصل برای تور استانبول است

پکیج تور ارزان استانبول - با پکیج های مختلف تور استانبول آشنا می شوید

تور ارزان استانبول با پرواز آسمان- بیشتر تور ها چون با پرواز آسمان انجام می شود سرچ می گردد

تور ارزان استانبول تیر 99 -تیرماه ماهی ارزان برای تور استانبول نیست

تور ارزان استانبول ترکیه- معمولا کلمه ای است که زیاد سرچ نمی گردد

تور ارزان استانبول تبریز- دومین شهر ایران برای تقاضای سفر به استانبول است

تور ارزان استانبول تیر -همیشه جزو پر بازدیدترین هاست تور ارزان ترکیه استانبول

تور ارزان استانبول چارتر- این تنها توری است که می تواند برای خریدار تور ارزان دربیاد و آژانسی که تور چارتر دارد . بهترین گزینه برای خرید تور ارزان خواهد بود.

تور استانبول ارزان خرداد 99 تور معمولا در این ماه از فصول سال قیمت مناسب و بهتری دارد و مناسب خرید تور ارزان است.

تور استانبول ارزان قیمت خرداد 99 تور خیلی ارزان استانبول: مناسب برای جستجوی کسانی است که دنبال مال مفت می گردندو چنین توری به نظر من تور نیست.

تور نمایشگاهی ارزان استانبول خرداد: برای کسانی مناسب است که دنبال نمایشگاه در استانبول هستند و میخواهند چند روزی برند استانبول و برگردند.

تور ارزان و خوب استانبول: این نوع تور ها را فقط از تورهای چارتری باید جستجو کرد. و آژانس های معتبر.

تور آفر دار ارزان استانبول دی 99- معمولا در ایام شلوغ عید از این نوع تور ها فراوان است و باید مواظب بود که تور خوب گیرتان بیاد.بازار تور استانبول در این ماه خراب است

تورتخفیف دار ارزان استانبول در تابستان 99_ همیشه وجود دارد و تخفیف معمولا هتل ها و قیمت و چند روز برای تخفیف استفاده می شود. و زمانی که بازار توریست کساد است.

تور ارزان دقیقه نود استانبول - این تور ها را کسانی در دقیقه نود می فروشند که تور چارتی هواپیما خالی است و میتوان در فرودگاهها و آژانسهای چارتر کننده دنبالش گشت.

تور ارزان استانبول در ماه رمضان- این تور هم بیشتر کسانی دنبالش هستند که می خواهند از وضعیت مناسب قیمت بیشترین بهره را ببرند.

تور ارزان استانبول دی ماه -در دی ماه واقعا همه تور های استانبول و ترکیه ارزان است چون فصل سرماست و تنرکیه کشور سردی است.

تور ارزان در استانبول - این تور ها را ایرانی های که در ترکیه ساکن هستند و از مناطق مختلف دنیا به این کشور امده اند خریداری می نمایند.

تور لحظه آخر ارزان استانبول ماه رمضان- همان تور گنجشک مفت تور مفت یه جستجویی در گوگل دارند تا به تور مورد نظر برسند.

آژانس تور ارزان استانبول 7 روز - دنبال آژانس با کیفیت تور هستند و قیمت هم برای جستجو کننده اهمیت دارد.

تور ارزان استانبول 3 روزه- مناسب تورهای تجارتی و سیاحتی است

تور ارزان استانبول رمضان 99

تور ارزان استانبول رمضان

رزرو تور های ارزان استانبول - رزرو تور در ماههای مختلف جستجو می گردد

تور ارزان استانبول 5 روزه -تور خوبی است و تور ارزان متوسط برای افراد مختلف با رویکرد کاری و تجاری مناسب خواهد بود.

تور تجاری ارزان استانبول ماه رمضان 99

تور مسافرتی ارزان استانبول زمستان - زمستان فصل ارزان تور ها برای خرید اقلام نوروزی است بعد از ژانویه هم شروع می گردد.

تور ارزان استانبول زمینی - تور های زمینی معمولا با قطار و اتوبوس از تهران و شهر تبریز انجام می گردد.

تور ارزان استانبول زمستان

تور ارزان قیمت استانبول زمستان 99

تور ارزان استانبول ژانویه - معمولا تور ارزان ژانویه نداریم و تور ها در ژانویه گران هم می شود.

تور ارزان استانبول هتل 3 ستاره

تور ارزان استانبول هتل 5 ستاره

تور ارزان استانبول شهریور

تور ارزان استانبول از شیراز

تور ارزان استانبول 7 شب

تور ارزان استانبول نوروز

تور استانبول ارزان نوروز 99

تور ارزان نوروزی استانبول

تور استانبول و آنتالیا ارزان

تور ارزان لحظه آخری استانبول

تور ارزان استانبول یک هفته

تور های ارزان استانبول

تور هوایی ارزان استانبول

تور های ارزان قیمت استانبول

ارزان ترین تور های استانبول

تور هوایی استانبول ارزان

قیمت تور استانبول هتل ارزان

تورهای ارزان استانبول 16 اردیبهشت

تور گردشگری ارزان استانبول 99

تورهای ارزان استانبول 99

اطلاعاتی در مورد شهر استانبول به اختصار:

استانبول بزرگترین و پرجمعیت شهر ترکیه است و البته یکی از بزرگترین شهرستان های جهان ! استانبول یک کلان شهر بزرگ با میراث فرهنگی وتاریخی عظیم که در دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است وقلب اقتصادی ،فرهنگی و تاریخی کشور ترکیه محسوب می شود .

استانبول شهری با تاریخ 2500ساله شهری خیره کننده در فرهنگ ،سنت ،مکان های شگفت انگیز ،سرگرمی ها و شب زنده داری هاست .

استانبول پایتخت چهار امپراتوری روم ،بیزانس ،لاتین و عثمانی بوده است و جاذبه های باستانی فوق العاده شگفت انگیزی از تارخ بشریت به همراه خود دارد

مساجد قدیمی زیبایی چون مسجد ایاصوفیه و مسجد سلیمان ،باشگاههای ورزشی قدیمی ،بزگترین بازار سرپوشیده دنیا ،موزه تاریخی Hagia ،زیباترین لاله ها ،چهار  اسب برنز سان مارکو تنها نمونه های کوچکی از موضوعات جذاب در استانبول هستند.

استانبول توسط دریا احاطه شده است و شهری افسانه ای با جمعیتی قریب به پانزده میلیون نفر که 99درصد مسلمان هستند . در سفربه استانبول توصیه هایی که  بهتراست در خاطرتان بماند . بازدید از کلیسای چوره ،بازدید از مسجد آبی،قدم زدن در پارک عمومی ،نوشیدن آب انار ،راه رفتن در امتداد دیوارهای قسطنطنیه ،بازدید از بازار ادویه ،خوردن چوب شور،خوردن کباب ترکی ،رفتن به برج گالاتا،بازدید از موزه باستان شناسی ،رفتن به مسابقات اسب دوانی و بازدید از کاخ توپکاپی.

تورهای کشور ترکیه مخصوصا تور استانبول هر سال خیل زیادی از گردشگران را از تمام نقاط دنیا به خود جذب میکند .به ویژه تور استانبول که نسبت به سایر تورها اخیرا طرفداران زیادی را به سوی خود مایل ساخته است .

تور را از چه شرکتهایی و آزانسهایی و با چه پکیج هایی بگیریم؟

توصیه می گردد برای خرید تور ارزان همیشه به هتلهای موجود در پکیج و نوع هواپیمایی همچنین محل اقامت در استانبول توجه نمایید.

قیمت تورهای استانبول را هم با مقایسه هتلها و آژانس های مختلف دریافت کنید.

آژانسهای چارتر کننده زیادی در کشور وجود دارند. میتوانید با یک تماس کوچک از قیمت ها و پکیج های مختلف اطمینان حاصل کنید.

از آژانسهایی خرید نمایید که مجوز های لازم را دارا باشند مثل بند ب.

چند نکته حیاتی در مورد استانبول؟

استانبول یکی‌از شهر هایی است که در دوقاره اروپا و آسیا قرار دارد. و بوسیله تنگه بسفر این دو از نیز قطع می گردند این شهر در کنار دریا دریای مرمره جای دارد . مورد های توریسم در هر کشوری می تواند سرمایه ای باشد که با هیچ چیز دیگری در آن مرز و بوم قابل مقایسه نباشد . درصورتی که برخی مرز و بوم ها که دارنده منابع و سرمایه های توریسم می باشند می بایست از ان تمام منفعت را بکنند و بتوانند از آن بیشترین آمار گردشگر را برای خویش رقم بزنند . یکی این بخش ها توریسم که هر ساله مردمان متعددی را به ان جا می کشاند استانبول است و مدام تور استانبول با استقبال خاصی مواجه میگردد به این دلیل‌که که‌این شهر دارنده بخشها توریسم بکر و جالبی می باشدکه ممکن است دیگر شهر ها ان را نداشته باشند و شما می بایست حتما در صورتیکه از این شهر دیدن نکرده اید بایستی طرحی بچینید تا دست‌کم یک توشه نیز که شده‌است ان را ببینید . تور استانبول ارزان می تواند برای هرکسی یک رویا باشد که احتمالا در دیدگاه نخستین بدین فیض رسد که همچین چیزی نا ممکن احتمالا اما چنانچه شما یه خرده سرچ فرمایید و از این و ان بپرسید حتما تاکسی هایی را میتوانید بیابید که کم ترین هزینه تور استانبول را به شما پیشنهاد میکنند و این برای شما شادی بخش است که می‌توانید از همچین شهر مهمی که دارنده جاذبه های توریسم سرشاری میباشد دیدن فرمائید . شهر استانبول که در ترکیه واقع است بزگترین شهر این مرز و بوم هست و چیزی که جذاب است این است که استانبول اگرچه جز پایتخت این میهن محسوب نمیشود البته از انکارا خیلی بزرگتر هست و جاذبه های این شهر از هر شهر دیگری در ترکیه اضافه میباشد که چنانچه خودتان به ان جا بروید و با تور استانبول از این شهر بازدید نمایید می‌توانید به صورت بدون واسطه با ان بخش ها آشنا گردید و از آنها یاد های فراموش نشدنی را در ذهن خویش برای مدام بسازید .

تور استانبول به چه قیمت است و چگونه می توان آن را تهیه کرد؟

قیمت تور استانبول ارزان مدام می تواند شمارا تحریک نماید تا در صورتیکه برای یک سفر کوچک هم شده به چیزی که از ته قلب ان را ارزو داراید، و این آرزوی باطنی هر فردی می‌باشد به آن دست پیدا نمائید و خودش را برای مدام با خاطره هایی که می‌توانید در سفر با تور استانبول برای خویش رقم بزنید سرگرم نمایید و مدام از ان دوران طلایی که داشتید خاطرات را تجدید فرمایید . ترکیه به دلیل قرار تصاحب کردن در شرایط جغرافیایی خاصی دارنده مناظر ارگانیک اختصاصی می‌باشد و همانگونه که میدانید این شهر جز یکی شهر های تاریخی دنیا هم به ثبت رسیده است و از این منظر هم دارنده جاذبه های توریسم تاریخی هم است که ان ها را می‌توانید با یک تور بدون نقص مانند تور استانبول مشاهده فرمایید و به جاذبه های تاریخی ان جا هم مشرف شوید،چرا که اهمیتی که اثر ها تاریخی در تمدن یک سرزمین دارا هستند را دیگر موردهای توریستی ندارند وآثار تاریخی جزیی از فرهنگ وتمدن ان ملت به شمار می‌آید .

حالت جفرافیایی استانبول و آب و هوای استانبول چگونه است؟

استانبول یکی از شهر های بزرگ ترکیه هست و وسیع ترین شهر . گرچه این شهر پایتخت ترکیه نیست البته از دید اقتصادی و سیاسی مهمترین شهر ترکیه محسوب می گردد . این شهر که شرایط ساحلی دارد و دارنده آب و هوای مدیترانه ای است و در بیشتر روزها سال هوای معتدل و روبه گرم دارا می‌باشد . یکی از شهرهای مهم  مورد پسند توریست ها می باشد . سالانه میلیون ها نفر از این شهر دیدن می نمایند و خاطرات عالی و قشنگی را از تور ارزان استانبول ذر ذهن خویش به به یادماندنی می سپارند . این شهر به واسطه جاذبه هایی که داراست و با دقت به سیاست هایی که در‌این  سالهای گذشته انجام یافته است صنعت توریسم در‌این شهر رونق خاصی به خویش گرفته است و توقع می رود که در آینده نه چندان دور به یکی قطب های توریسم دنیا تبدیل گردد . این شهر اعم از مکان هایی است که برای تفریحات تندرست است . شما می‌توانید با خانواده در تور مفت استانبول شرکت نمایید و مدتی را به همراه خانواده خویش به تفریح و سرگرمی سرگرم فرمائید . این شهر به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای مرمره حالت جوی خاصی بر آن حاکم شده‌ است و تحت تاثیر جریان های هوایی ناشی از هم نشینی با این دریا قرار گرفته است . بیشتر روزها سال در این شهر باران می بارد که‌ باعث شده است که زمین های این خطه حاصل خیز باشد و کشاورزی در‌این شهر رونق خاصی به خویش گیرد . این شهر یکی از شهر های تاریخی دنیا محسوب می گردد و از چند لحاظ  دارای اهمیت و استراتژیک ویژه ای است . در گذر زمان با دقت به دلیل اصلی اهمیت داشتن  استانبول  قلعه های متعددی برای حفاظت از آن ایجاد شده است که امروزه هرکدام از آن‌ها جز جاذبه های این شهر هستند .