خرید بالابر

مزایای خرید بالابر چیست؟

خرید بالابر برای مشاغل  مزایای زیادی دارد به عنوان مثال در صنعت جهت حمل بار و جابجایی افراد استفاد می شود. در ارتفاعات که دسترسی به آن سخت است استفاده از بالابر گزینه بسیار خوبی  به شمار می رود. در ساختمان سازی برای جابجایی مصالح در طبقات . در مغازه و فروشگاه و رستوران برای جابجایی بارها و افراد کاربرد دارد که بالابر فروشگاهی بسیار پرطرفدار است. در پارکینگ به عنوان خودروبر استفاده می شود. حتی در برخی مواقع ساختمان هایی که امکان نصب آسانسور ندارند از بالابر جهت جابجایی افراد در طبقات استفاده می شود.

آپاربالابر از جمله شرکت های مطرح در زمینه خرید و فروش بالابر، جک پالت، لیفتراک، ویلچربر و استاکر است که تمامی دستگاه ها را با ضمانت نامه ارائه می دهند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

هزینه خریدر بالابر چقدر است؟

بالابر ها انواع مختلفی دارند و هر کدام با توجه به کاربرد خاصی که دارند، تولید شده اند. اندازه و وزن آنها متفاوت است و قیمت آنها متغیر است. با توجه به خواسته شما قیمت اعلام می شود.


ویلچر بر

کاربرد ویلچر بر چیست؟

یکی دیگر از انواع پرکاربرد بالابر ، ویلچر بر می باشد که در بیرون و داخل ساختمان نصب می شود و به راحتی افراد معلول، سالمند و کم توان را جابجا می کند. ویلچر بر دارای انواع مختلفی است مانند بالابرهای اتوبوس ، راه پله و خودرو که هر با توجه به کاربردی که دارند به راحتی قابل نصب هستند.  در مکانهایی که امکان نصب آسانسور نیست استفاده از ویلچر بر گزینه خوبی به شمار می رود. از جمله مزایای ویلچر بر میتوان به حرکت آرام و بی صدا بودن آن اشاره کرد همچنین راه اندازی آن بسیار ساده است.

اگر به دنبال خرید بالابر ویلچر هستید ما به شما آپاربالابر را پیشنهاد می دهیم. آپاربالابر سالهاست در زمینه خرید و فروش بالابر ، خودروبر ، لیفتراک و استاکر فعالیت می کند و دارای مناسب ترین قیمت ها می باشد.

بالابر هیدرولیکی

دلایل خرید بالابر هیدرولیکی چیست؟

این نوع بالابر بصورت هیدرولیکی کار می کند و توسط چرخ هیدرولیکی نیروی خود را تامین می کند. دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آنها بسیار مقاوم و با دوام هستند و در جای مخصوص خود به درستی عمل می کنند. آپاربالابر سالهاست در زمینه خرید و فروش بالابر ، نفربر ، استاکر ، ویلچربر و انواع بالابر فعالیت می کند و تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت همراه با ضمانت نامه به اقصی نقاط کشور ارسال می کند.

مزایای بالابر هیدرولیکی چیست؟

  • قیمت مناسب.
  • بسیار کم صدا.
  • هزینه نصب بسیار پایین.
  • تعمیر و نگهداری آسان و زمانبر نیست.
  • راه اندازی آسان و بدون نیاز به تجهیزات پیشرفته.
  • دارای ایمنی بالا برای حمل بار و جابجایی افراد.

بالابر فروشگاهی

کاربرد بالابر فروشگاهی چیست؟

یکی از پرکاربردترین انواع بالابر، بالابر فروشگاهی است زیرا موجب شده کار سریعتر پیش رود و از هدر رفتن زمان جلوگیری شود. بالابر فروشگاهی در مغازه و فروشگاه بجای استفاده از نیروی انسانی، برای حمل بار استفاده می شود و براحتی بارهای سنگین و حتی  افراد سالم و کم توان را جابجا می کند. دارای ظرفیت های متفاوتی هستند و بسته به کاربردی که دارند  به بالابر ثابت و متحرک دسته بندی می شوند.

هنگام خرید بالابر توجه به استاندارد بودن قطعات مهم است تا نشان دهد بالابر از مقاومت بالایی برخوردار است. آپار بالابر در زمینه خرید و فروش بالابر ، عرضه کننده با کیفیت ترین انواع لیفتراک، ویلچر بر، استاکر و انواع بالابر می باشد و تمامی قیمت های ارائه شده توسط آپاربالابر نسبت به دیگر شرکت های فروش پایین تر می باشد.

استاکر

دلایل خرید استاکر چیست؟
یکی دیگر از انواع بالابر ، استاکر می باشد که برای انتقال و حمل بار در ارتفاعات، معادل 1 تا 2 تن بار را براحتی جابجا می کند. از این رو بسیار طرفدار دارد و در حیطه های شغلی مخصوصا صنایع و فروشگاه مورد پسند واقع شده است. از انواع پرکاربرد استاکر می توان به استاکر بشکه گیر اشاره کرد که برای جابجایی و تخلیه بشکه استفاده می شود. استاکرها با توجه به کاربردی که دارند به سه دستی برقی ، نیمه برقی و دستی تقسیم بندی شدند.
اگر بدنبال خریدبالابر و  استاکر با کیفیت هستید و تضمین میخواهید پیشنها ما به شما خرید از آپاربالابر است. زیرا این شرکت سالهای زیادی است در زمینه خرید و فروش بالابر، لیفتراک، ویلچربر و.. فعالیت می کند و دارای منصفانه ترین قیمت ها هستند. در ضمن تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه ارائه می کنند.