مفهوم مزایده و مناقصه

 مفهوم مزایده و مناقصه

اگر بخواهیم معنا و مفهوم لغوی کلمه ی مناقصه را توضیح دهیم گفته می شود که مناقصه به معنای کم کردن و یا در مفهوم واضح تر به معنای کم کردن قیمت یک چیز خاص می باشد و در انگلیسی با نام Tender و یا Bidding شناخته می شود.

در واقع مناقصه یک رقابت است که در آن طرفین اسناد  مناقصات  را مورد برسی قرار می دهند و قیمتی را بر اساس برسی ها اعلام می نمایند.طی این عملیات شرکتی که کمترین قیمت را پیشنهاد می دهد برنده ی مناقصه است و تعهداتی که در موضوع معامله اعلام شده به آن واگذار می شود.

مناقصه گر کیست؟ مناقصه  گر نیز فردی است که اسناد مناقصه را دریافت می کد و پس از تحقیق و مطالعه مبلغ مورد نظر را پیشنهاد می دهد.مناقصه گذار نیز آن مرکز و یا ارگانی است که وظیفه ی برگزاری مناقصه را بر عهده دارند.این مراکز می تواند مراکزی مانند وزارتخانه ها و موسسات دولتی و یا غیر دولتی و قوای سه گانه و... باشد.

 

معمولا تمامی مراحل انجام مناقصه در یک سند زمانبندی می شود و برای انجام هر کدام از این مرحله ها مهلتی تعیین می شود که به این سند برنامه ی زمانبندی مناقصه می گویند.

همانطور که گفته شد در مناقصه اسنادی وجود دارد که معمولا برای تعیین مبلغ مورد نظر این اسناد مورد برسی قرار گرفته می شود اما این استاد شامل چه قسمت هایی می باشد؟

·         اولین قسمت شامل یک دعوت نامه است که شرکت مذکوررا به شرکت در مناقصه دعوت می نماید.در واقع این دعوت نامه شامل مدارک و تعهدات و همچنین سریرگهایی برای ضمانت است که شرکت برگزار کننده ی مناقصه آن را متذکر شده است.

·         برگه ی پیشنهادی برای مناقصه که یک مدرک است که از طرف مناقصه گر تکمیل می شود و در آن مناقصه گر یک پیشنهاد برای کارها می دهد و آن را امضاء می کند.

یکی از مهمترین دلایلی که موجب می شود شرکت های بزرگ و کوچک دولتی ویا خصوصی برای شرکت در یک مزایده ترغیب شوند مزایایی که است که شرکت در این مناقصات برای آن ها دارد.

مزایده چیست؟

مزایده نیز یک نوع معامله است که در آن فروشنده مبلغی که برای فروش کالای خود در نظر گرفته است را اعلام می نماید و بعد از آن خریداران دیگری که در مزایده حضور دارند اگر تمایل داشته باشند مبلغی بیشتر از مبلغ اعلام شده اعلام می کنند و در نهایت فردی که بیشترین قیمت را پیشنهاد می دهد برنده ی مزایده اعلام می شود.

اگر آن کالا و یا ملک و یا جنسی مطابق با نظر دادگستری و برای اجرای احکام به مزایده گذاشته شده باشد ابتدا توسط دادگستری به عنوان قیمت پایه قیمت گذاری می شود و خریداران می توانند برای در اختیار گرفتن آن مورد مبالغ پیشنهادی خود را اعلام نمایند.

اگر در مرحله ی اول برگزاری مزایده محصول به فروش نرسد برای بار دوم و سوم نیز تکرار می گردد و یا در صورت لزوم و با دستور دادگستری جنس دیگری از آن فرد توقیف می شود و مورد مزایده قرار می گیرد.

تفاوت مناقصه ها و مزایده ها؟؟همانگونه که گفتیم مناقصه به معنای کم کردن قیمت چیزی است و مزایده نقطه ی مقابل این مفهوم می باشد زیرا در انجام مناقصات شرکتی که کمترین مبلغ را پیشنهاد بدهد برنده ی مناقصه می شود.

جدیدترین اخبار مربوط به برگزاری مناقصات و مزایدات در کشور را می توانید در سایت آریا تندر برترین سایت مناقصه  بیابید.

 

 

 

آیفون تصویری بیسیم قیمت

 

 

آیفون تصویری بیسیم قیمت

آیفون تصویری بیسیم قیمت در شرکت تاباپیک

با توجه به این موضوع که قیمت آیفون تصویری در گذر زمان تغییر پیدا می کند بهترین کار برای انتخاب و خرید این آیفون های تصویری مراجعه به سایت های خرید و فروش آیفون تصویری می باشد.قیمت آیفون تصویری با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد متفاوت می باشد و با توجه به این موضوع که آیفون تصویری بیسیم از جدیدترین نمونه های آیفون می باشد آیفون تصویری بیسیم قیمت نیز در بازار مدام در حال تغییر می باشد.

شرکت تاباپیک به عنوان یکی از شرکت های معتبر ارائه دهنده ی انواع آیفون تصویری از قبیل آیفون تصویری تابا و آیفون تصویری پیک این امکان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که با مراجعه به سایت تاباپیک تمامی محصولات جدید و قدیمی را به همرا قیمت های مشاهده نمایید و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مشاوره در مورد انتخاب بهترین آیفون تصویری الکتروپیک

همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در مورد انتخاب ایفون تصویری مناسب برای منزل خود با ما تماس بگیرید.متخصصان ما امکانات آیفون های مختلف را برای  شما عزیزان توضیح می دهند و متناسب با بودجه ی شما بهترین و مناسب ترین آیفون را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.به این صورت شما عزیزان می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین کمترین هزینه آیفون تصویری بیسیم خود را تهیه نمایید.

قیمت تمامی آیفون های تصویری در سایت موجود می باشد و تمامی عملیات مربوط به نصب و راه اندازی نیز بر عهده ی مسئولین و کارکنان ان شرکت می باشد.

تمامی محصولات شرکت تاباپیک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

با اطمینان از و هزینه ای مناسب شرکت تاباپیک خرید کنید و جدیدترین آیفون های تصویری را در اختیار داشته باشید و مورد استفاده قرار دهید.

 

 

آیفون تصویری بدون گوشی

 

 

آیفون تصویری بدون گوشی

آیفون تصویری بدون گوشی تاباپیک

آیفون تصویری بدون گوشی یکی دیگر از مدل های آیفون تصویری و به عبارتی جدیدترین آن می باشد.استفاده از این آیفون تصویری به صورتی است که شما دیگر برای باز کردن درب منزل و یا اداره و یا شرکت و ... نیازی به گوشی نخواهید داشت.این آیفون ها دارای یک صفحه نمایش می باشند آیفون های بدون گوشی نیز دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشد در برخی از این آیفون های تصویری دکمه ها به صورت لمسی هستند.

این آیفون ها دارای یک صفحه ی نمایش و کارت حافظه در برخی از موارد دارای منوی دو زبانه و تنظیم صدای زنگ و ملودی آهنگ می باشند.ظاهر این آیفون های تصویری بسیار شیک و زیبا می باشد و برای اکثریت ساختمان های جدید و تازه تاسیس از این آیفون ها استفاده می شود.

ضمانت نامه ی معتبر

آیفون تصویری بدون گوشی نیز مانند سایر آیفون های تصویری دارای کارت ضمانت بسیار معتبر می باشد و پس از خریداری هر گونه مشکلی برای این دستگاه ها به وجود آید شرکت تاباپیک برای شما برطرف می نماید.

شرکت تاباپیک به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه ی ارائه ی انواع آیفون های تصویری تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه ی معتبر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.این شرکت ارائه دهنده ی انواع آیفون تصویری پیک با کیفیت و ارزان می باشد.

کلیه ی خدمات مرتبط با آیفون تصویری از جمله خدمات مرتبط با نصب و راه اندازی آیفون های تصویری بر عهده ی این شرکت خواهد بود و در صورت بروز کوچکترین اختلا شرکت به سرعت آن را برای شما برطرف می سازد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت تاباپیک تمامی محصولات را مشاهده نمایید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با ما تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را با نصب سریع و آسان دریافت نمایید.

 

 

 

 

آیفون تصویری

آیفون تصویری پیک | الکترو پیک

شرکت الکتروپبک یکی از معتبرترین سازنده ی محصولات متفاوتی از جمله آیفون تصویری پیک در کشورمان می باشد.
سال هاست که آیفون تصویری جهت بالا بردن امنیت بیشتر منازل ، دفاتر و مراکز تجاری به کار برده می شود. آیفون های تصویری از انواع گوناگونی تشکیل شده اند که با توجه به میزان امکانات و کیفیتشان ، در قیمت های گوناگونی دسته بندی و ارائه می شوند.

انواع آیفون های تصویری چیست؟

آِیفون تصویری پیک به 2 دسته ی پیشرفته و معمولی و آنالوگ و معمولی تقسیم شده است. واضح است که شما در انواع پیشرفته ی این محصولات امکانات کامل تری را دریافت خواهید مرد. کیفیت تصویر و رنگی و سیاه سفید بودن این آیفون ها از ارکان مهمی است که در هنگام خرید با توجه به نیازتان تقسیم بندی می شود. همچنین آیفون تصویری پیک قادر به ضبط صدا نیز می باشد.

آیفون تصویری های آنالوگ ، در اکثر ساختمان هایی که از واحد های کمتری برخوردارند ، قابل مشاهده می باشد ؛ زیرا اگر تعداد آنها افزایش یابد ، در برقراری ارتباطات مشکل ایجاد خواهد کرد. اما در آیفون های تصویری دیجیتال ، نیاز به داشتن پنل آیفون درب ساختمان با تعداد دکمه های زیاد نخواهد بود و افراد با افزودن شماره ی مورد نظر واحد قادر به ایجاد ارتباط بدون تداخل بین زنگ ها خواهند بود. آیفون تصویری تابا و آیفون تصویری های پیک از جمله شرکت هایی هستند که محصولاتشان در این زمینه با کیفیت بالا و طراحی به روز مطابق با محصولات روز دنیا ، به عموم مردم ارائه می شود.

چرا آیفون تصویری پیک؟

حال ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا آیفون تصویری پیک ؟! و مزیت آن چیست؟!
در کل پیشنهاد ما به شما خرید یک محصول ایرانی آیفون تصویری می باشد ؛ به این علت که شرکت های بزرگی همچون اللکتروپیک که حدود 34 است در این زمینه فعالیت می کنند و به ساخت و طراحی انواع متنوعی از آیفون های تصویری می پردازند و در ایران مشغول به کار هستند. آنها خدمات پس از فروش و پشتیبانی ویژه ای را ارائه می دهند و چیزی از انواع محصولات خارجی کم ندارند. به تبع شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمتر (نسبت به محصولات خارجی) از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار شوید.

ارائه ی آیفون تصویری پیک در فروشگاه تاباپیک

شرکت تاباپیک ارائه دهنده ی انواع آیفون تصویری الکتروپیک و آیفون تصویری ارزان ، با کیفیت با تضمین اصالت کالا  و با بهترین قیمت می باشد. محصولات آیفون تصویری پیک | الکترو پیک را در زیر قابل مشاهده می باشد.

آیفون تصویری پیک

 

 

آیفون تصویری پیک

آیفون تصویری چیست و مدل آیفون تصویری پیک چه ویژگی هایی دارد؟

آیفون های تصویری از بهترین و پرکاربرد ترین تکنولوژی های عصر حاضر است که با ورود خود به دنیای ارتباطات به زندگی روزمره راحتی خاصی بخشیده اند .این تکنولوژی که از آن برای باز کردن درب منازل ,کارخانه ها ,شرکت ها و ... استفاده می شود دارای دو نوع تصویری و صوتی است که نوع تصویری آن پیشرفته تر و دارای مزایای بیشتری می باشد و درواقع نوع تکمیل شده آیفون تصویری پیک هستند .

آیفون تصویری ارزان دارای قابلیت ضبط صدا نیز می باشند و در نوع سیاه و سفید و رنگی در بازار موجود می باشد .

اگر برای منزل ,شرکت یا کارخانه تان تصمیم گرفته اید آیفون تصویری با کیفیتی خریداری نمایید ولی در خرید نوع آن مردد هستید بهتر است قبل از خرید دو نکته مهم را در نظر بگیرید اول میزان هزینه ای که میخواهید برای خرید آیفون تصویری در نظر گرفته اید و دوم کیفیت مورد انتظار شما  از نوع آیفون است .

در بازار انواع و برند های مختلفی از آیفون های تصویری موجود می باشد که انتخاب یک نوع با کیفیت و با قیمت مناسب نیاز کمی تفحص و اطلاعات  لازم در این زمینه دارد.

ما بهشما دو نوع معروف ,با کیفیت و با قیمت مناسب را معرفی میکنیم که به دلیل کارایی خوب از محبوبیت و فروش بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع برخوردار می باشند .آیفون تصویری تابا و  آیفون تصویری پیک

البته شاید تصورتان این باشد که چرا آیفون های تصویری ایرانی را به شما پیشنهاد می کنیم و شاید به نظرتان خرید نوع خارجی آن مناسب تر باشد .اما بهتر است بدانید برند های آیفون تصویری ایرانی بسیار با کیفیت بوده و چیزی از انواع خارجی کمتر ندارند و مزیت دیگری که خرید برند های ایرانی نسبت به برند های خارجی دارد پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد .

معرفی شرکت تاباپیک

شرکت آیفون تصویری تابا پیک یکی از اولین شرکت های ارائه دهنده انواع آیفون های تصویری می باشد که با ارائه بهترین انواع برند های معتبر و برتر آیفون های تصویری بهترین و پیشرفته ترین محصولات را در اختیار شما قرار خواهد داد.